Färdigt (i stort sett)

Publicerad 2012-12-29 18:52:11 i

För ett tag sedan började jag ju renovera om min lilla toalett, ja och jag rev ner tapeter och grundade 2 gånger. Men sedan försvann mitt engagemang och min tid, har varit lite hemma osv. Tur man har en toppen pappa som fixar allt, nu är det helvitt där inne med nya handdukshängare, ny toalettrullehängare och nytt spegelskåp! Vilken skillnad, hur snyggt som helst! Nu är det egentligen bara en klinkersgolv jag saknar och ett par golvlister, men golvet får jag klara mig utan ett tag. Listerna kommer snart på plats :)
 
Bilder kanske kommer senare... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela