Fixa och dona

Publicerad 2012-12-30 16:31:00 i Allmänt,

 
Har varit iväg både igår och idag för att införskaffa det som behövs till Nyårsafton, jag och S ska stå för fördrink och huvudrätten medan bästis och hennes sambo står för förrätt och efterrätt. Tror det kommer bli en bra dag/kväll/natt imorgon, först middag med de bästa sedan kommer lite folk för att fira med oss :)
Imorgon blir det att förbereda all mat så gott det går, pilla med lösfransarna och fixa sminket..
 
Hoppas även Du får en bra Nyårsafton och en bra start på det nya året!
KRAM
Jag och mitt hjärta förra nyårsafton på 12-slaget ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela