Första Advent

Publicerad 2012-12-02 16:08:41 i Allmänt,

 
Idag är det Första Advent och jag har varit och invigt mina hockeyrör med syster, sambon och systersonen. Han är 2 1/2 år och stod på skridskorna för första gången och var superduktig, kunde ta sig fram som längst ca 2 meter alldeles själv och kunde hålla balansen hur bra som helst! Imponerande! Han tyckte det var superkul och allra roligast var att åka med moster (mig) och då åka snabbt!! Känns i ryggen nu men det var det värt :)
 
Nu pågår bakning av lussekatter med näst äldsta storasystern medan vi lyssnar på julmusik!
En bra dag idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela