Gårdagen

Publicerad 2012-12-04 10:47:00 i Allmänt,

Igår var en bra dag, jag pluggade lite, ytterst lite. Var även barnvakt åt lilla systersonen som inte är så liten längre, han är numera ett småbarn och inte en bebis. Man kan verkligen konversera med honom vilket är superkul! Var ute en stund på eftermiddagen i snön, kollade julkalendern och sjöng barnsånger :) Mysigt som attan!
 
Tog mig iväg till gymmet efter middagen så jag känner mig stolt över mig själv, dock fick jag fruktansvärt ont i hjärtat (!!) när jag sprang så var tvungen att sakta ner för att det skulle gå över. Kändes ungefär som när patienter beskriver angina (kärlkramp), inte riktigt som en hjärtinfarkt. Mamma tycker jag ska göra ett arbets-EKG för så borde det väl inte bli ? Jag är ju bara 21 år....
Men det gick i alla fall över och kom inte tillbaka! Jag var nöjd med min träningsinsats!
 
Kvällen slutade mindre bra efter att rummet var städat klev jag in i duschen och slutade ungefär så här - gårdagens statusuppdatering på facebook...
 
"Balsam i hela håret och tvål på kroppen och varmvattnet är slut.. Mamma kokade upp vatten och fick stå och hälla vatten på huvudet tills allt balsam var borta! Tur mammor finns men jag röstar helt för att en större vattenberedare ska införskaffas! God natt."

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela