Julstjärna

Publicerad 2012-12-01 19:07:05 i Allmänt,

Nu är julstjärnan min uppsatt i rummet! Imorgon är det första advent och tiden bara flyger iväg.

Idag har jag varit i City på Julmarknad i Gamla Stan, brända mandlar och julknäckebröd inhandlades. Strosade sedan runt på stan. Försöker hitta halsduk, mössa och vantar men hittar ingenting passande. Jobbigt att det ska vara så svårt! Men det var sjukt mycket folk och nästan bara jobbigt att kolla på saker så får kolla en annan dag.

Nu ska jag iväg och hämta storasyster så ska vi äta middag tillsammans! MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela