Cosmonova.

Publicerad 2012-02-19 20:26:28 i Allmänt,

Idag har varit en lugn och mysig dag. Jag och min käresta åkte in till stan för att äta lite lunch i Kungshallen, blev Tacobar för oss båda. Ungefär som vanligt för min del men tycker ju att det är så gott :) Fördrev tiden på expert innan vi satte och på Tunnelbanans röda linje mot Universitetet och Naturhistoriska Riksmuseet. Vi går jämt på bio så att gå på Cosmonova kändes som ett lite mer annorlunda och spännande filmbesök. Bioduken är helt gigantisk och att se filmer där är verkligen häftigt! Känns som att man är i filmen dessutom är man alltid klokare när man går där ifrån då man lär sig något nytt varje gång. Vi såg "Solsystemets värsta väder" och "Kosmiska Kollisioner". Två kortare filmer som visade efter varandra. Fascinerande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela