Radiumhemmet och Vapiano

Publicerad 2012-02-10 22:34:02 i Allmänt,

Idag har toppendag med nästan alla ssk-tjejor! Först blev en heldag på CCK (CancerCentrumKarolinska) för föreläsningar om olika sorters cancer av mycket kompetenta proffesorer, mycket intressant måste jag säga. Vi blev lagom bortskämda med förmiddagsfika, fin lunch med bra val och även eftermiddagsfika och en visning i ett av strålningsrummen på Radiumhemmet. Roligt att få chansen att kika runt på lite olika ställen så här under utbildning så man vet vad man har och välja på om tankarna på vidareutbildning finns, lite försmak är alltid bra! Roligt att även träffa andra halvan av klassen som inte är ute på VFU, de får ju sitta i skolan och traggla med böcker osv...

Efter KS så var vi några som drog oss vidare till Vapiano för lite häng och middag. Mycket trevligt måste jag säga. Drack mycket god öl och åt en supergod pizza och grymt sällskap! Borde gå ut med klassen lite oftare, det görs alldeles för sällan men det är ju för att vi jämt har fullt upp med plugg och dylikt! Kul när det väl händer!


Veteöl, bland den godaste ölen jag druckit!

Pizza - Bruschetta - Godaste pizzan!

Kvällens drink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela