Träning.

Publicerad 2012-02-08 12:10:52 i Träning/Gymnastik,

Kanske har en hyfsat platt mage men tänkte, varför inte försöka få lite magrutor ? Kan ju alltid sätta upp ett mål. Jag vill i alla fall ha ett mål att jag ska träna regelbundet, kanske hoppa över allt chips och godis som jämt slinker ner.. Okej inte hoppa över allt jämt utan unna mig lite då och då för att jag tycker att jag är förtjänt det. Tycker det är okej att äta lite skräp ibland :) Men äta så bra och varierande kost som möjligt kan man ju i alla fall sträva efter. Och dra sig iväg till gymmet är inte så jobbigt som man tror, när man väl kommer iväg så känns det toppen!

Var där igår och tränade lite, tränade bort träningsvärken men fick ny på lite andra ställen.. Haha. Har i alla fall testat mina nya träningslinnen och tycker de fungerar toppen!


Kan man lägga upp egobilder på ansiktet jämt kan man väl vara ego och lägga upp en på magen? Och tänk alla gravida som lägger upp bilder på sina magar som de är stolta över, här är min hyfsat platta mage nytränad som jag faktiskt är rätt stolt över ;-) Magrutor till sommarn tro'?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela