Uppe före tuppen

Publicerad 2012-02-09 10:17:22 i Allmänt,

Ja imorse vaknade jag till innan klockan ens blivit 5, fick ett godnatt sms från <3 som varit ute med klassen och tänkte att jag skulle somna om men det gick inte! Lagom irriterande, jag var ju trött men det bara kröp i kroppen så när klockan var 7 var det bara att kliva upp för då kurrade magen och ropade efter frukost! Har haft en slö morgon men hoppas på en lite mer effektiv dag än gårdagen. Så bara att sätta igång!

Juste syster min sa att det var fullmåne inatt, av någon anledning sover jag alltid fruktansvärt dåligt då. Kan vara därför natten inte ville bjuda på så mycket sömn..

Have a good day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela