A better sound.

Publicerad 2012-01-02 21:17:29 i Allmänt,

Tog idag Ä N T L I G E N beslut om vad jag skulle byta till för min rekvisition jag hade på Expert. Har haft den ett tag och var tvungen att byta till Stereo/Datorhögtalare/Hi-Fi-system.. Men idag så blev det ett par Datorhögtalare, likadana som min kära pojkvän har och det är riktigt bra ljud i dem. Vi testade dem så dant hemma att väggarna skakade ;) I like! Har liksom i 1 ½ års tid lyssnat i stort sett endast på min bärbara dators högtalare och sämre ljud får man väl leta efter. Men nu är jag nöjd! Tack och bock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela