Allmän uppdatering.

Publicerad 2012-01-19 13:06:25 i Allmänt,

Igår var det som sagt tenta, ingen kommentar om det. Det var en svår och väldigt dålig upplagd tenta!
Efter det blev det lucnh på donken med T och C, sedan kollade jag och C runt lite i den lilla staden Nyköping innan vi tog tåget hem.

När jag kom hem bytte jag om för att sedan springa iväg till gymmet innan det blev knökfullt av människor som slutat jobba. Det var alldeles lagom med folk där medan jag var där. Blev riktigt stolt över mig själv igår då jag körde på ganska hårt för att vara så otränad som jag är just nu! Spenderade 1 ½ timme där och det har resulterat i en skön träningsvärk idag, jag gillar att ha träningsvärk för då känns det i alla fall att man har gjort något! Ska försöka ta mig iväg till gymmet imorgon också och träna bort träningsvärken eller kanske skaffa mig ännu en ny träningsvärk ;)

Idag är det hundvakt som väntar mig, skulle söka jobb men då jag inte är hemma och inte har tillgång till mitt CV så kom jag inte så långt. Undrar vad man ska hitta på istället. Snart blir det i alla fall hundpromenix!

Ha en bra dag gott folk, det ska jag för ikväll får jag träffa alla mina söta barn igen, gympadax!!
Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela