Biobiobio.

Publicerad 2012-01-11 18:38:32 i Allmänt,

Ja som vanligt, haha, vi går väldigt ofta på bio dock var det ett tag sedan om man räknar bort att vi faktiskt såg "Tintin" i söndags (som var en väldigt bra film, sevärd)... Förra våren tror jag vi var på bio en gång i veckan eller liknande. Blev också en hel del biobesök i Kalmar i somras då vi bodde på Öland. Nåväl. Nu tänker ni att vi är tråkiga som bara går på bio när vi firar 1 år tillsammans MEN vi ska faktiskt på SPA nästa Lördag :)) Det ska bli toppen!

Och både jag och min andra halva har pluggat hela dagen idag och är lagom trött båda två. Så det blir lagom mysigt med bio och idag ska vi se Breaking Dawn - Del 1!! Hoppas den är bra, vi som precis kollat igenom alla andra Twilight filmer och båda blev överraskade över att de var så bra som dem var!

Nu ska jag plugga lite innan han kommer och hämtar upp mig!
Ha en bra kväll gott folk, för det ska jag!


Nyårsafton 2011/2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela