DONE.

Publicerad 2012-01-15 23:10:35 i Allmänt,

Åååh, vilken KÄNSLA, att bli klar med allt skrivande inför tentan. Tycker det är så skönt att ha allting handskrivet för då har jag redan skrivit det en gång och det sitter i handen och sätter sig i hjärnan mycket lättare istället för att bläddra fram och tillbaka i en tjock bok. Dock blev detta 71 handskrivna sidor i ett kollegieblock. Det är inte lite... Över halva blocket gick ju åt. Hualigen. Men nu är det gjort och imorgon och på tisdag blir det att trycka in kunskaperna, får använda boken när jag behöver titta på bilderna :)) Förhoppningsvis kanske jag kan samla lite kraft på gymmet. Behöver röra på mig efter så mycket stillsasittande.

Känns lite deprimerande och oroande över att man får så ont i handen (mitt eget fel) nacke, rygg och rumpan redan innan man har börjat jobba.. Det är ju ett ganska slitigt jobb att vara sjuksköterska men så otroligt givande. Men kroppen ska ju hålla tills man är 65 också. Därför måste man ju redan nu träna kroppen. Skriver i gåtor eller väldigt konstigt. Det är min trötthet som spökar. Godnatten.


Linnéa naturell åt fel håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela