First day at the gym.

Publicerad 2012-01-10 22:52:53 i Träning/Gymnastik,

Idag var jag på gymmet för första gången (med mamsen) och det var mitt första träningspass på flera månader! Kan ju säga att det kändes av att man legat på latsidan på tok för länge. Kändes inte riktigt okej så nu ska jag kombinera träningen med plugget så gott jag kan. Förhoppningsvis så kanske träningen ger mig lite mer ork om dagarna också. Därmed mer ork till allt som innefattar livet :)
Blev ett kort och känna sig för pass, skönt. Men nu vill jag träna mer... Good sign!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela