Gårdagen.

Publicerad 2012-01-29 19:04:27 i Allmänt,

Igår var en dag med mycket händelser, tränade killgruppen i föreningen på morgonen åkte därefter hem och svirade om till vanliga kläder och ett lager smink för att sedan bege mig av in mot stan med Bästis. Vi tänkte bara ta en tur på stan, kika runt lite och mitt huvudmål var väl att handla lite nya träningskläder och använda mig av mitt presentkort jag hade på Twilfit! M som inte hade tänkt köpa någonting utan bara vara världens bästa sällskap kom hem med ungefär lika mycket som jag.. För det blev inte bara träningskläder och underkläder utan det blev några tröjor och en par stövletter också :) Vi konstaterade att det är farligt för oss att gå på stan tillsammans, det blir ofta ett väldigt dyrt besök! Men alltid mycket trevligt och givande qualitytime ♥


Ja nu hamnade bilden på sniskan också, men ja ni ser ju.. Haha. Betydligt mycket mer än bara träningskläder!

På kvällen blev det utgång med extra systern min R, för att sedan möta upp min kära pojkvän och hans vänner. Det var trevligt!


Bonden Bar, innan det var det Ljung... någonting i Brunogallerian. Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela