Paus i plugget.

Publicerad 2012-01-17 12:26:06 i Allmänt,

Blir att plocka i ordning på älsklingens rum där det nog är jag som är den största boven i dramat när det kommer till att stöka ner. Soffan är ju en sån bra avlastningsplats.. Hehe. Men slut på det för det finns ju faktiskt en garderob som är mycket bättre att förvara kläderna i. Så nu är min hjärna lite trött på överstrykningspennor och text och då blir det här en bra syssla, få tankarna på annat och lyssna på peppande musik!

Har återfunnit...


Hörde en låt som heter "Dansa i månens sken" och då av Sussie's orkester men visste att jag hade hört den någon annanstans i en annan version.. In på datorn och leta och poff jag hitta Timoteij. Gillar deras musik. Kanske inte bästa men något speciellt är det! I like. Nu STÄDA!

Ha en bra dag! Tjiiiiiing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela