Snart så..

Publicerad 2012-01-15 19:07:12 i Allmänt,

Pluggar på som en galning känns det som sitter som manisk med pennan i handen och boken framför mig. Allting ska in i huvudet och måste komma ihåg det till tentan och för alltid. Planeringen har spruckit lite men kommer bli färdig till ikväll i alla fall sedan har jag två dagar på mig att trycka in allting! Hoppas detta kommer gå vägen. Sista tentan på ett tag för vecka 4 går jag ut på VFU. Wihooo!

Bara sätta sig och skriva det kapitlet jag fasat för, Infektioner... Vill ju hinna se lite på handbollen ikväll när det är Sverige som spelar.

Hoppas livet är bra!
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela