Spa - Gripsholms Värdshus

Publicerad 2012-01-27 17:39:50 i Bilder,

Jag och pojkvännen åkte iväg över en dag för att ha lite mys tillsammans då vi varit tillsammans i 1 år. Var länge sedan vi hade lite tid för oss själva, lite extra mysig tid!
Vi började dagen i Mariefred men att ta en liten tur på den lilla staden, väldigt liten och mysig och bara små butiker, inga vanliga som brukar finnas. Ganska skönt faktiskt!
Sedan åt vi 2-rätters lunch på värdshuset som bestod av förrätt - toast skagen och varmrätt - potatis, torskfilé och handskalade kräftor. MUMS!
Sedan gick vi och bastade och duschade, fick helkroppsmassage med oljor. Så himlans skönt, det är verkligen någonting man borde göra oftare. Sedan satt vi och slappade och åt färsk frukt och färskpressad apelsinjuice.





"Älskling vad är det där för bil" Säger S och pekar och det här hållet... "Ehh, inte vet jag ser den knappt.."
"Meh, det är ju en Subaru Impreza" Och världens största leende! Jaa, cred till min pojkvän som kan varenda bil som finns!






En supermysig dag med den bästa ♥

Kommentarer

Postat av: <3

Publicerad 2012-01-27 18:44:38

SUpermysigt va det! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela