Trasigt.

Publicerad 2012-01-09 21:42:05 i Allmänt,


Pappsen råkade gå in i vågen förra veckan och den fick bara en lätt stöt gentemot kaklet sen såg det ut så här! Ganska häftigt tycker jag men mindre bra med en trasig våg.. Åkte och köpte en våg några dagar efter detta och det blev en sån som ska kunna känna av muskler, fett och vatten i kroppen... Sen kan man ju fråga sig hur korrekt det egentligen är ?!  Jag tänker inte lita på annat än vikten på den vågen för de andra värdena var olika varje gång jag ställde mig på vågen, haha! Värdelöst. Men men, bra med en fungerande våg och inte en våg som denna!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela