Virrpanna.

Publicerad 2012-01-30 16:41:19 i Allmänt,

Känner mig som en virrpanna, att sova mindre än 5 timmar på en natt när man ska upp och börja praktiken kl 7.00 känns det inte som att man har alla hästar hemma.. Trött som bara den och skulle inget hellre än att gå och sova nu men måste hålla mig vaken till iaf halv nio - nio. Börjar 7.00 imorgon också så det är bara att hålla sig sysselsatt. Funderar på en tur till gymmet. Får se. Trötter nr 1 !!

Har varit en lugn dag på praktiken, känns skönt att få känna sig lite fri.. Går iväg och tar venprover och sätter pvker alldeles själv nu det känns bra :)

Ha en fortsatt härlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela