5 dagar blev 6

Publicerad 2012-06-25 17:35:15 i Allmänt,

Det var schemalagt att jag bara skulle jobba 5 dagar den här veckan, alltså mån-fre.. Nu blev det istället mån-lör vilket känns bra för då blir det första dagen som inte är inskolningsdag! Det går bra på jobbet och dagarna går fort, känns som att jag hamnat helt rätt :)

Dock höll jag på att svimma på jobbet idag vilket kändes mindre kul, undrar vad det kan bero på.. Rätt oskönt, så jag tycker vi hoppar det i fortsättningen!

Det har varit fruktansvärt regnigt idag... Bjuder därför på en lite mer somrig bild från förra sommaren som spenderades på Öland! Ha de gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela