En lite update

Publicerad 2012-06-14 22:59:26 i Allmänt,

Dålig på att uppdatera här, men det blir så har nu jobbat 7 dagar på raken och har inte haft tid med annat än jobba, träning och träffa pojkvännen och familjen. Blir ganska hektiskt och man blir trött när man jobbar. Börjar dock komma in i det väldigt bra nu så det är skönt !!

Sitter uppe och packar kläder och laddar inför helgen, blir ju SUMMERBURST imorgon med bästa tjejorna. Tror det kommer bli en minnesvärd helg. Blir trött på mig själv och min garderob bara... Allt är svart och vitt eller jättetråkigt och allt är osammanhängade.. Tralala, i-lansproblem! Skit samma kommer få sjukt kul ändå :)

Hoppas det är bra med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela