Färdig, men nu då?

Publicerad 2012-06-02 14:55:57 i Allmänt,

Och där var jag färdig med hemtentan, den sista för den här terminen. Så härmed tar jag sommarlov från skolan och ser fram emot den kommande veckan då sommarjobbet börjar. Ändå infann sig en tomhetskänsla nu när jag blev klar, men samtidigt en lättnad att kunna pusta ut! Mamma ska hjälpa mig att kontroll läsa tentan innan jag beslutar mig själv för att skicka in den.. Men är nöjd, så här smärtfritt har det nog aldrig gått att skriva en tenta.. Får bara hoppas det räcker för ett G !!

Regnigt är det ute så helst av allt vill man krypa under täcket och vänta där till solen kommer fram, åh juste solen sägs ju vara frånvarande fram tills på onsdag ? om jag minns rätt... Trist! Kollade vädret igen, då ska solen komma tillsammans med regnet på måndag! Vi får alltså se när det blir regn och när det blir sol!

Ska nog krypa ner och kolla på Let's Dance finalen som jag missade igår, hjälpte ju bästis och hennes pojkvän att montera möbler nu när de precis flyttat ihop och ska bli sambos !! Grattis till dom :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela