20 mars 2012

Publicerad 2012-03-20 20:10:48 i Allmänt,

Att få en hemtenta klar på en dag är bra tycker jag, samtidigt så var den inte riktigt svår. Och trots att den är konkret så är det flummig... Ah jag vet inte det får vara som det är nu har jag bara den mega flummflummiga hemtentan kvar och den ska jag jobba med imorgon. Jag och vårdvetenskapen kommer nog ännu en gång bli riktigt oense...

Ikväll är jag barnvakt åt systersonen då syster äldst och sambon firar hennes födelsedag, (GRATTIS STORASYSTER!!) idag med middag och bio! Så ikväll har jag spelat innebandy, lagt pussel, lekt med lego, läst saga och tittat på musses klubbhus, händige manny och djungelhjul.. Roligt! Nu ligger den lilla skatten och sover sedan en timme tillbaka så jag har det lugnt och skönt och kunde slutföra hemtentan!

Nu är jag trött och helst av allt skulle jag vilja gå och sova, systern min har ju en ganska skön soffa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela