Andra Chansen

Publicerad 2012-03-03 18:59:16 i Allmänt,

Ikväll åker jag och pojkvännen till min bästa kompis och hennes kille för att se på Melodifestivalens Andra Chansen. Må bäste man/kvinna ta sig vidare till Finalen nästa vecka!

Jag har sysselsatt mig på samma sätt som igår - plugg alltså! Känns bra att kunna märka från dag till dag att man faktiskt lärt sig någonting, inte alltid det brukar kännas så för mig nämligen. Bara att kämpa på imorgon också och reptera det som satt sig minst och hoppas på att jag klarar den där jäkla tentan på måndag morgon!! Heja mig!


Ha en trevlig lördagkväll!

Bild från gårdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela