Countdown.

Publicerad 2012-03-25 17:15:26 i Allmänt,

Känner mig helt slut, hela helgen sedag i torsdags och ända tills imorgon spenderar jag dagarna på praktiken så blir inte mycket tid och ork kvar till annat. Speciellt inte idag, känner mig helt slutkörd gick kväll igår och dag idag + att det blev sommartid innat så en timme mindre sömn än vad det brukar vara och då är man ändå rätt trött efter kväll och sen dagpass..

Så just nu har jag inte mycket till liv och på min lediga dag på tisdag ska jag skriva klart mina hemtentor så ingen vila ingen ro! Fullt ös men på torsdag kväll åker jag från praktiken för sista gången och det ska blå såå sköönt!! Även om det har varit toppen så ska det bli lite småskönt att sätta sig i skolbänken igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela