Döda eller överaktiverade hjärnceller

Publicerad 2012-03-06 16:00:59 i Allmänt,

Det är vad jag kommer hem med idag från en heldag med seminarium om lidande och vårdande relation. Hade en sjukt kunnig lärare vilket är väldigt givande men man vill ju då också verkligen prestera och jag som inte hade förberett mig något alls nästan fick väl improvisera en hel del men det gick. Fick en lite komplettering men det får jag väl ta under omständigheterna som var.. Huvudet är helt slut så jag ska väl avleda tankarna på lite annat håll en stund! Får bli ett litet städ/tvätt ryck alltid lika bra när man behöver koppla av lite grann!

Hoppas ni har en bra dag i solskenet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela