Happy Monday

Publicerad 2012-03-05 21:00:09 i Allmänt,

Idag har varit en lång dag och den är inte slut än. Började dagen med en fet salstenta i Farmakoterapi, hoppas jag klarar den det var ju trots allt en omtenta. Drygt halva klassen fick göra om den, då kan det inte vara fel på annat än lärare/föreläsningar/första tentan! Nu håller jag tummen och väntar spänt på resultat!

Efter tentan bar det av hem till Bettan, åh så mysigt! Vi satt och pratade om livet och uppdaterade varandra då det var superlänge sen vi sågs. Hon överraskade mig med två superfina halsdukar och ett påslakanset !! Hur gullig får man vara liksom! Åt lunch och fikade och bara hade de myspys.

Efter det besöket var det dags att åka norrut men inte hela vägen till hem, utan stannade under eftermiddagen och kvällen hos sötaste Emelie och hennes sambo Andreas och söta lilla Hannes! Vi har inte heller setts på superduperlänge, alltså sedan förra året (okej i december) men fortfarande förra året! H har ju liksom hunnit lära sig krypa fått tänder och hela den faderullan, så kul att se! En glad lite kille det där! Emelie och jag fikade lite, hängde lite, handlade lite, jag tittade på när E och A hade rensning av diverse olika saker. Lyssnade på när dom pratade valspråket och annat skoj dom alltid hittar på. Jag gillar dom MYCKET! Ni gör mig glad man får sig alltid ett gott skratt hos er :) Åt en supergod kycklingsallad till middag, suuupergott!










A good day.

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-03-05 22:50:24

Fiiiina bilder till ett fiiint inlägg!! DU är fin! Pusss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela