Last day.

Publicerad 2012-03-29 10:08:45 i Allmänt,

Idag är det sista dagen på praktiken, kommer bli tomt men ändå skönt! Från och med ikväll slipper jag anpassa 4 dagar i veckan efter en handledare vilket ska bli skönt. Det där med vårdvetenskapen har jag en bit kvar på men den hinner jag pula med imorgon förmiddag vilket känns skönt! Ska låta det gå undan så jag blir klar med det. Fröken alltid ute i sista sekund - jaa det är då jag det! Men den andra hemtentan lägger jag på posten idag, lite bra är jag ju i alla fall.

Slutbedömningen med min handledare igår gick toppen, min handledare är bäst! Känns kul att få så mycket beröm och bekräftelse på att jag faktiskt kan det jag gör. Fick också lite grejer jag ska ta med mig och öva ännu mer på till nästa praktik men det tycker jag är bra och det har jag även känt själv att jag behöver. Så toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela