Nytt i rummet

Publicerad 2012-03-11 15:42:12 i Allmänt,

Äntligen har jag fixat lite på mina tråkiga väggar på rummet, fått upp en tv-hylla/skåp och tvn som jag fick av syrran och hennes kille för ett tag sedan. Och den har sedan dess legat i garaget och inte gjort någon nytta över huvud taget. Nu sitter det uppe på väggen med hjälp av en mycket händig man - min pappa! Är nöjd och nu är det bara tavelhyllorna som ska upp och där ska jag successivt få upp lite bilder på mina nära och kära i fina ramar :) ett litet rum men det finns plats med rätt mycket ändå!


Nöjd tjej! Bilden är på mig när jag var liten.

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2012-03-11 16:05:24

Vad snyggt det blev!! :)

Postat av: Linnéa

Publicerad 2012-03-11 19:26:48

Tack sis! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela