Rutin

Publicerad 2012-03-08 11:47:29 i Allmänt,

Har alltid varit världens lataste när det kommer till att bädda sängen och plocka undan efter mig, kan fortfarande vara så speciellt när det gäller att plocka undan saker, på rummet exempelvis. Och under mina tonår har jag många gånger försökt få det till en rutin att bädda sängen och hålla i ordning men har faktiskt bara lyckats korta perioder. Nu har jag sedan i höstas då jag bestämde mig för att jag verkligen måste bädda sängen då jag har en väldigt litet rum och är den obäddad så ser det ut att vara kaos i hela rummet. Så det första jag gör när jag kliver ur sängen är att bädda den! Det ser snyggt och fräscht ut på en gång och man kan inte gå och lägga sig igen ;)

Idag ska jag hämta systersonen på förskolan, det ska bli kul. Länge sen jag hade lite egentid med honom!
Ha en bra torsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela