Utflykt

Publicerad 2012-03-29 10:03:30 i Allmänt,

Härom dagen var jag iväg med S och hans mamma på en liten utflykt för att spana in ett område med små kolonihus och tomter som ska säljas. Det var ett helt underbart fint område och alla tre blev imponerade och skulle kunna tänka sig att köpa ett hus eller en tomt för att ha sin lilla sommarstuga där. Vissa saker såg helt sagolika ut och i några hus såg det faktiskt ut som att det var några som bodde permanent. Vilket läge!! Säkert helt underbart på sommaren, men att bo där vintertid är nog inte superkul, det var långt bort men ändå nära.. Ute på vischan helt enkelt!

image description
image description
image description
image description
Buffalos på vift.. Som jag sedan fick veta var Highland Cattles.. De gick alldeles fritt där ute bland tomterna och husen.. Lite små läskigt men samtidigt ville man gå fram och gosa med dem för pälsen såg så mysig ut! Haha.


Det var en lagom lång paus i plugget att åka på en liten utflykt, det var som plåster för själen att åka ut dit! MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela