.Vårdvetenskap & Sol.

Publicerad 2012-03-15 14:07:07 i Allmänt,

Jag och vårdvetenskapen är inte bästa vänner, heller inte onödigt tråkiga hemtentor som ska skrivas.. Har suttit och filurat sen imorse och har inte kommit alls så långt som jag hade tänkt mig. Men jag har i alla fall börjat spåna lite så förhoppningsvis behöver jag bara en paus innan jag pusslar ihop allting till en text och förhoppningsvis snart en färdigskriven hemtenta! Heja heja!

Annars idag har jag suttit ute och ätit lunch, solat lite, sett blommor (fråga mig inte om vilka, är inte så bra på sånt) och fjärilar !!! Redan i mars, det har jag nog aldrig varit med om. Sommaren kommer förhoppningsvis hit tidigt i år. Åh så jag lääängtar! Har efter dagens solning fått yttepyttelite färg, lite smått rosig om kinderna och det gillas. Tummen upp för det! Men nu har molnen kommit och solen tittar inte fram någonstans. Tummen ner för det!

Hoppas du har en toppen dag, ikväll blir det att träna mina barn. Hoppas de tar med sig öronen in i hallen jag önskar mig en hyfsat lugn kväll med alla barnen!

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela