Västerås

Publicerad 2012-03-12 21:49:31 i Allmänt,

Idag har jag och C gjort en dag i V-ås. Det är nämligen så att hon och jag ska i höst åka till TANZANIA i höst för utlandsstudier. Vilket ska bli otroligt spännande!! Och idag var det ett så kallat "obligatoriskt" möte i Västerås för de som skulle utomlands och plugga.. Mötet skulle vara i 1 timme men varade endast i T J U G O minuter... Och var helt orelevant för oss som skulle resa utanför Europa. Tack för den !!!

Men vi har haft en supermysig dag med lite shopping, lunch och så har vi njutit av solen massor. Vi har även upptäckt en ny stad och konstaterade att den faktiskt var väldigt fin och mysig. Vissa delar mer mysiga än andra, men så är det väl när man ser gammalt vs nytt. Och det nya är långt ifrån lika fint som det gamla.




Vi fick ett perfekt väder också! Underbart :)

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2012-03-13 05:55:39

Meeen, vad onödigt!! :/

Men ni fick iaf en trevlig utflykt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela