Weekend

Publicerad 2012-03-18 20:14:34 i Allmänt,

Har varit ifrån datorn ett tag nu och blogg appen på telefonen fungerar inte för mig så kan inte blogga från mobilen..
I fredags var jag med storasyster hos hennes granne på ett sex-homeparty! Det var jätteroligt, en från företaget från Himmelriket som var där och visade alla olika sorters sexleksaker till plojsaker som ätbar massageolja, kortlekar och tärningar sedan blev det en hel del vin också!
Igår satt jag pojkvännen inne i stort sett hela dagen, träffade Bästisen och hennes kille en sväng för lite umgänge bara för att hitta på något så vi åkte och åt pizza och bowlade skönt då alla var ganska trötta och sega och inte i tipp topp form, mys!
Dagen har bjudit på morgonmys med pojkvännen och sedan födelsedagskalas hos min syster störst, hon fyller nämligen år på tisdag men kalaset fick bli idag. Släkten, kakor, bullar och tårtor! Mums. Kvällen avslutades med fiskrätt till middag och snart ska det sovas för imorgon kl 07.00 drar VFU-dagen igång!

Hoppas du haft en bra helg! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela