A colorful and sunny day

Publicerad 2012-05-04 23:28:44 i Bilder,



We are not afraid of colours.



Lätt överbelysta bilder, men jag och pojkvännen hade en dag på stan tillsammans med lunch, glass och mys i Kungsträdgården. Vi har nog aldrig varit i stan dagtid och bara hängt tillsammans konstigt nog. Måste bli fler gånger! Efter den där dagen hade jag en lagom röd panna och näsa och väldigt rosiga kinder. Första brännan, check! Dock skönt att få lite färg då jag ser ut alldeles för mycket som en blekfis. Min stiliga man å andra sidan har ju lyxen att vara rätt brun året runt, lite avis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela