Days in my life.

Publicerad 2012-05-25 08:46:23 i Allmänt,

Veckan som varit har varit händelserik, måndagen började tidigt då jag hämtade upp systersonen Vilgot för att sedan åka hem till Emelie och Hannes och hänga en hel dag! Helt underbart den pinglan ger mig lyckorus <3

Tisdag jobb, kom därifrån med två roliga kommentarer två barn sagt... Några barn hade hittat en död duva, varpå en av barnen säger "det där är fågeln Roger".. Ja dom lyssnar på sen låten rätt regelbundet på förskolan! En annan där vi kommer in på tonåringar då är det en som säger "när man är tonåring har man väldigt mycket smink faktiskt", kul att höra hur de små liven uppfattar saker och ting från andra synvinklar!

Onsdag, skola utomhus och glass i stora lass!

Torsdag blev plugg, städa pojkvännens rum då det såg förj*vligt ut!! Powerwalk till barngympan för att sedan springa hem och åka på bio med mitt hjärta!

Puss på er!!

Kommentarer

Postat av: Mikael

Publicerad 2012-05-29 17:56:47

Hej, skulle verkligen behöva lite hjälp från dig. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela