Kämpar vidare.

Publicerad 2012-05-31 11:37:42 i Allmänt,

Idag gäller det att kämpa vidare men nu handlar det inte om att springa, det handlar om att plugga och skriva hemtenta.. Känns som att efter en natts vila från plugget borde göra att jag kanske kan komma igång ordentöigt!

Ikväll väntar avslutning med mina gympabarn, ska bli mysigt, roligt och även lite tråkigt det är ganska många barn som flyttar upp en grupp efter sommarn så det blir att säga hej då till dem och säga hej till nya barn i höst!

Solen skiner idag, det är härligt. Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela