Long time no see..

Publicerad 2012-05-15 21:22:58 i Allmänt,

Ja de va länge sedan jag tog mig tiden att skriva ett litet inlägg, kan säga att det varit fullt upp senaste veckan. Ny kurs som börjat, kalas, jobb, jag och pojkvännen har köpt bil och sen har det bara rullat på. Vet knappt själv vart tiden tagit vägen. Allt tar på krafterna så har blivit mycket jobb, äta och sova. Kollat hockeyn som avslappning med bästa vännen och pojkvän.. Fy så hemskt att tiden går så fort! Hinner inte med något alls!

Har idag varit hos min frisör även kallad extra syster och klippt mig. Klippt topparna ordentligt så allt slitet försvann för tro mig, mitt hår var S V I N T O !!! Men nu är det frääääscht! Dags att göra det man ska nu och plugga lite....

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela