Lördagen den 19e Maj.

Publicerad 2012-05-19 10:38:48 i Allmänt,

Solen skiner och gör mig glad. Går sedan i onsdags efter ett bodypump pass som en anka för jag har sådan träningsvärk i mina lår. Körde möjligen en aningen hårt men men.. Det börjar vända nu! Sen låg jag i solen ett bra tag i torsdags och har bränt hela baksidan av benen, så ömmande träningsvärk på ena sidan och brännande sveda på andra sidan. Bra jobbat Linnéa !!! Solskyddsfaktor på nästa gång jag planerar att ligga och sola med min bleka kropp.

Idag blir det att plugga, ska ha skrivit en insändare flera dagar i rad nu men får inte ner de jag tänker på pappret i en vettig ordning. Omotiverad och 0 skollust just nu! Jag vill bara  få "sommarlov" och börja sommarjobba! Ska även live-streama Gymnastik SM som går i Västerås nu i helgen, såg en del av damernas tävling igår och ååååh vad jag längtar tillbaka till gymnastiken något så enormt!! Jädra knä som skulle gå sönder.... Ikväll väntar 25-års fest då systers sambo fyller år GRATTIS!


Ha en bra dag och njut av solen men glöm för guds skull inte att skydda er! :) KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela