Baby Shower

Publicerad 2012-11-11 19:26:31 i

Idag har jag varit på en väns Baby Shower ute på Värmdö, det var supermysigt och hennes vän hade bakat två jättegoda kakor. Så blev fika, hon fick öppna lite presenter och sedan fick hon göra ett litet "test". Smaka på olika sorters barnmat och skulle gissa vad det var för något och för vilken ålder, sedan svara på ett litet quiz om barnmat :) Lite kul! Trevligt att få träffa hennes vänner också och gosa med bebisar! Åh längtar tills jag får en egen liten plutt !!
 
 
Nu kom pojkvännen och sa att jag skulle ta på mig arbetskläder... Han ska sänka ner basen i bakluckan, så blir att såga och grejja! Hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela