Fars Dag

Publicerad 2012-11-11 10:43:07 i Allmänt,

Blev visst ingenting bloggat igår, hade inte tid och ingen inspiration till det så! Jag var i alla fall och pluggade igår, sedan hem laga supergod middag med mamma (Pastagratäng Ziti), syster med sambo och son kom hit så fikade med dem sedan gick jag hem till Bästis och hennes sambo och drack vin, år grönsaker med dip, kollade på tv och pratade om allt mellan himmel och jord! Mysigt.
 
Idag ska jag till en väns BabyShower, det ska bli kul! Och ikväll får jag fira pappa eftersom det är fars dag idag :)
Take care!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela