Fixardag

Publicerad 2012-11-03 13:24:00 i Allmänt,

Idag har varit en riktig fixardag och ännu är jag inte färdig. Har sorterat in skolpapper och räkningar i pärmar, sorterat ut lite grejer och det kommer bli mer! Ska snart iväg till mormor och morfar på kalasfika då mormor fyllde år i veckan! Ska bli mysigt :)
 
Min fixardag får fortsätta när jag kommer hem, måste damma av och dammsuga och ställa upp mina nya högtalare ! Riktigt skönt att komma i ordning... Men riktigt oskönt att återigen bli påmind om den lilla ytan jag har att röra mig på. Vet ju inte vart jag ska göra av med alla mina saker, panik! Men genom att rensa bort en del så kanske de blir bättre så småningom :)
En bild från Londonresan 2009, här uppe i London Eye.
 
Ha en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela