Frånvarande

Publicerad 2012-11-26 15:05:23 i Allmänt,

 
Har inte varit inne på ett tag, saknat mig? Säkerligen inte men haft fullt upp dån förra veckan bjöd på jobb, plugg och i helgen har jag festat. Vilket från och med nu kommer få dröja fram till Nyårsafton! Körde på liite för hårt så låg i horisontellt läge hela dagen igår.
 
Fredagen bjöd på Swedish House Mafia på Friends Arena med bästa C och E, samt L och P. Ett bra sällskap och en sjukt bra kväll. Jag tyckte att dem spelade över förväntan och jag var heeelt slut när jag gick därifrån då jag dansat som en galning (Ja jag älskar att dansa!!). Åkte hem och sov efter det.
 
Lördagen bjöd på en lugn dag men födelsedagsfirande på kvällen och sedan utgång mitt i natten. Kom hem på morgonkulan med hjälp av taxi, länge sedan jag var ute så länge och som sagt det blev lite hårt jag blev inte människa förrän på kvällen, eller nej imorse!
 
Kul helg men nu blir det lugnt framöver :)
Nu lite bilder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela