Knäsvag

Publicerad 2012-11-04 22:49:47 i Allmänt, Träning,

Var på gymmet idag med en vän och vi körde ett ordentligt benpass, vi båda var alldeles knäsvaga när vi gick därifrån och jag väntar mig en rejäl träningsvärk! Imorgon blir det också träning, likaså tisdag... Måste ju utnyttja den där fria träningsveckan på SATS så gott jag kan :) Får se om jag orkar onsdagen också men kan bli lite mycket med 4 träningsdagar i rad.. Blir lite sugen på att fixa gymkort där, men det kostar ju en del. Samtidigt vet jag att jag måste hålla igång och det är sjukt mycket lättare med sällskap och med någon som kan peppa en. Vi får la se vad som blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela