Vit kladdkaka

Publicerad 2012-11-21 21:05:32 i Allmänt,

Har ikväll bakat och fikat på en Vit Kladdkaka, hittade receptet på internet och det var jättegott. Åt med bär till och grädde är näst intill omöjligt att ha till då själva kakan är såå söt, blir gott att möta det söta med lite syrligt/surt från bär :)
 
Jag är nu sjukt trött, somnar nästan stående så måste hoppa in i duschen en snabbis nu för att sedan kunna gå och krama kudden.
 
Bildbrist här jag vet men jag är inte så flitig med kameran (Iphonen). Systemkameran har jag inte använt på ett bra tag. Har liksom inte haft tiden till det eller någon vidare inspiration.
 
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela