Barnvaktsdag!

Publicerad 2012-10-11 20:43:01 i Allmänt,

Något eller någon kanske jag borde säga har i alla fall gjort mig GLAD idag och det är min lilla systerson som alltid (i alla fall när jag är med honom) är på bra humör. Okej visst han kan bli arg och så men det går över. Som sagt var det full rulle på honom och han verkade inte alls vara särskilt febrig. Vi var ute och lekte i lekparken en bra stund på förmiddagen, då jag tycker det är urtråkigt att bara sitta inne och leka och då skulle jag antingen behöva sitta och titta på ett tåg som åker runt, runt, runt osv på en tågbana eller sitta på youtube och titta på när flygplan lyfter och landar (lilleman är nämligen helt besatt av flygplan, tåg och bussar och traktorer och ja, ni fattar!)! Till lunch blev det pannkakor, sedan en tupplur för honom och en rask promenad för mig. Skönt att sova ute och i vagnen när det är sån frisk luft :) Och skönt för mig att få dagens motion.  Längtar tills jag får egna barn!!
Trött liten skatt efter lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela