Det är dags nu!

Publicerad 2012-10-11 22:43:41 i Allmänt,

Det är så dags att flytta hemifrån men tusan vad svårt det ska vara!! Eftersom jag pluggar och inte har fast jobb osv, så kan jag ju inte ta några lån. Sedan har jag inte stått i kö i hyresrättsföreningar tillräckligt länge för att kunna få en sådan... Har ju en gång flyttat hemifrån, till Nyköping, det var så skönt att bo själv och styra över sin egen vardag och lägga sina grejer vart man än ville och allt som hör till! Men det är heller inte kul att bo någonstans där man inte trivs eller där man inte har så mycket vänner att umgås med. Därför blev valet att flytta hem igen. I början, ja då var det jobbigt, sen blev jag bekväm och tyckte att det var skönt (dock stundtals gånger hemskt irriterande med allt gnabb om allt som man verkligen avskydde i tonåren, som jag fortfarande avskyr!), nu är jag återigen tillbaka i måste-flytta-hemifrån-NU-period och som jag sa till en bekant härom dagen så hade jag helst av allt velat flytta som igår!
Ja att bo hemma tar på krafterna och mitt tålamod orkar inte det här mycket längre. Jag Vill Ut!
 
Hoppas hoppas och håller tummarna för att min flyttdröm inom en snar framtid verkligen går i uppfyllelse!! Börjar faktiskt bli avis på alla kompisar och bekanta som flyttar hemifrån titt som tätt, även om jag är väldigt glad för deras skull... MEN, jag vill också!
 
 
Mycket negativt idag, kanske är en sån dag.
Alla dagar är inte top notch, men imorgon vet jag blir en bättre dag!
KRAM på er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela