Drömtydning

Publicerad 2012-10-25 10:35:37 i Allmänt,

Jag var bara tvungen att kolla upp vad mina drömmar betydde, även om det kan få en att må dåligt men man får verkligen ta det med en nypa salt. Har dock varit med om att det verkligen stämmer ibland!
 
SNÖ: Snön är symbolen för ensamhet, renhet, kyskhet. Den kan tyda på en inre förtvivlan, en själslig "hunger". Strålar solen över ett snötäckt landskap anses det betyda att en dröm går i uppfyllelse. Hamnar du däremot i en rykande snöstorm kan det tyda på en hotande fara.
 
KAFFE, dricka: skvaller och förtal. Köpa: du kommer på något roligt.

FEST, förbereda:en ganska vanlig dröm, som kan bero på att du har en jäktig dag framför dig och oroar dig för hur du ska hinna med allt. Delta i:tråkig underrättelse.

BOLLA: En glad underrättelse från någon som varit bortrest.

Och vad jag minns sken inte solen när det snöade i min dröm, hotande fara? Jag drack kaffe i min dröm, alltså skvaller och förtal.. Hmm? Jag deltog i festen i min dröm och bolla var det närmsta jag kuna komma fotbollen så det var väl det ända postivia med min dröm. Haha! Som sagt tar det med en nypa salt, men... Är mitt liv så dåligt just nu ?!?!

Dessa påståenden har jag hittat och lånat härifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela