F Ä R D I G A !!!

Publicerad 2012-10-30 15:19:57 i Allmänt,

Vi är F Ä R D I G A med vår C-Uppsats, så jäkla skön känsla så det går inte att beskriva. Lättnaden som infann sig efter att vi skickat in den idag var helt ljuvlig! Nu går det äntligen att släppa iväg tankarna på lite annat.
Vi är så stolta över oss själva och vi har verkligen kämpat som tusan, nu är det bara opponeringen kvar och efter det förmodligen lite småjusteringar men det tänker inte jag tänka på nu. Nu tänker jag för första gången sen skolstart slappna av ordentligt!! Det är jag värd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela